Marketingový komunikačný plán spoločnosti Firma s.r.o. pre rok 2018 – Monika Subovicsová
Monika Subovicsová
Master's thesis
Marketingový komunikačný plán spoločnosti Firma s.r.o. pre rok 2018
Marketingový komunikačný plán spoločnosti Firma s.r.o. pre rok 2018
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zvolení komunikační strategie společnosti Firma s.r.o. Cílem práce je vytvoření marketingového komunikačního plánu společnosti pro rok 2018. Práce je rozdělena do pěti kapitol, které jsou následně členěny na podkapitoly. První kapitola je věnována teoretickému vymezení marketingové komunikace a komunikačního procesu s představením jednotlivých komunikačních kanálů. V další …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is to determine the communication strategy of Firma s.r.o. The aim of the thesis is to create a marketing communication plan for the company for the year 2018. The thesis is divided into five chapters, which are subdivided into subchapters. The first chapter deals with the theoretical definition of the marketing communication and the communication process with the …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce je zvolenie komunikačnej stratégie spoločnosti Firma s.r.o. Cieľom práce je vytvorenie marketingového komunikačného plánu spoločnosti pre rok 2018. Práca je rozdelená do piatich kapitol, ktoré sú ďalej členené na podkapitoly. Prvá kapitola je venovaná teoretickému vymedzeniu marketingovej komunikácie a komunikačného procesu s predstavením jednotlivých komunikačných kanálov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68924
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Tamás Iván
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68924
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
Ondrej Václavík -
Komunikačný plán firmy VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o. pre SR
Andrea JANKOVCOVÁ -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Business plan - healthy food restaurant
Gasan Gasanov -
Komunikační plán vybrané neziskové organizace
Tereza Tomsová -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Komunikační plán knižního vydavatelství
David Šohaj -
Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Aneta Urbanová