Komunikace rodiny a školy na 1. stupni ZŠ – Barbora KREJČOVÁ
Barbora KREJČOVÁ
Diplomová práce
Komunikace rodiny a školy na 1. stupni ZŠ
Communication between family and primary school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou na prvním stupni základní školy. Obsahuje důležité informace, které se týkají tohoto tématu a navrhuje možnosti efektivní komunikace mezi rodiči a učiteli na prvním stupni základní školy.Abstract:
This thesis is about the issue of communication and cooperation between family and primary school. It includes importatnt imformation about the topic and suggests the possibilites of an effective form of communication and cooperation between parents and primary school teachers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Šafránková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJČOVÁ, Barbora. Komunikace rodiny a školy na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Způsoby a formy komunikace mezi speciálně pedagogickými centry a základními školami v Moravskoslezském kraji
Petra PLOHÁKOVÁ -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová -
Formy komunikace u dětí s autismem a přidruženým těžkým mentálním postižením
Kateřina Jansová -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Formy a metody komunikace mateřské školy s rodiči a dětmi
Anna RAPANTOVÁ -
Efektivní formy komunikace a spolupráce mezi mateřskou školou a rodinou
Petra Dědková -
Efektivní formy komunikace a spolupráce mezi mateřskou školou a rodinou
Petra Dědková