Marketing na sociálních sítích ve společnosti Alza.cz – Jan Synek
Jan Synek
Master's thesis
Marketing na sociálních sítích ve společnosti Alza.cz
Social media marketing at Alza.cz
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává jednak o marketingu na sociálních sítích jako takovém a zároveň ukazuje jeho praktické využití na příkladu internetového obchodu Alza.cz a.s. Teoretická část práce vysvětluje pojmy jako marketing a sociální sítě. Dále je v této části uveden výčet dnes využívaných nástrojů marketingu na sociálních sítích spolu s aktuálními trendy v tomto oboru. Praktická část práce potom …moreAbstract:
This thesis describes social media marketing and at the same time shows its practical use on the example of internet store Alza.cz. The first theoretical part of the thesis describes terms like marketing and social media. There is also an enumeration of tools used today in social media marketing together with current trends in this field. The second practical part of the theses shows use of social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Reader: Jiří Tvarůžek, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYNEK, Jan. \textit{Marketing na sociálních sítích ve společnosti Alza.cz}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/hplios/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights