PR komunikace společnosti NMS Market Research – Jan Houda
Jan Houda
Diplomová práce
PR komunikace společnosti NMS Market Research
PR communication of the company NMS Market Research
Anotace:
Tato diplomová práce řeší PR komunikaci agentury NMS Market Research. Cílem bylo zhodnotit její efektivitu po dobu spolupráce s agenturou PR.Konektor. Na základě analýzy komunikace v médiích a na sociálních sítích byla zjištěna kvalitně odvedená práce agentury s uspokojivými výsledky nad rámec smluvených cílů.Abstract:
This final thesis deals with PR communication of agency NMS Market Research. The goal was to evaluate the effectivity of it during the cooperation witch the agency PR.Konekpr. Based on analysis of the communication in media and social media it is possible to evaluate the cooperation as a success and with satisfying results which exceeded the goals.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79205
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79205
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Econometric Analysis of Media Communication
Lukáš Veverka -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková