Badatelsky orientovaná výuka matematiky – Bc. Veronika ŠULOVÁ
Bc. Veronika ŠULOVÁ
Diplomová práce
Badatelsky orientovaná výuka matematiky
Inquiry based teaching matematics
Anotace:
Tato diplomová práce stručně představuje pojem badatelsky orientovaná výuka matematiky. V badatelsky orientované výuce je důraz kladen převážně na aktivní činnost žáka, jejímž cílem je objevení určité skutečnosti. Tato činnost zahrnuje především řešení problémů a hledání vhodných cest, kterými je možné se dobrat správného cíle. Tuto cestu k cíli můžeme nazvat bádání. Proces bádání zahrnuje pozorování …víceAbstract:
This diploma thesis briefly introduces the concept of inquiry based teaching mathematics. In inquiry based teaching, emphasis is placed primarily on the active activity of the pupil, the aim of which is to discover a certain reality. This activity mainly involves solving problems and finding the right paths to achieve the right goal. We can call this path to a goal as a research. The inquiry process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. RNDr. Pavel Pech, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠULOVÁ, Veronika. Badatelsky orientovaná výuka matematiky. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Mn-Fyn
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva