Bc. Martina Vyhňáková, DiS.

Diplomová práce

Využití didaktické pomůcky při výuce žáka s poruchou autistického spektra na běžném typu základní školy

The use of teaching aids in teaching a pupil with autism spectrum disorder in a current type of elementary school
Anotace:
Práce pojednává o využití didaktické pomůcky u chlapce s Aspergerovým syndromem na běžném typu základní školy. Teoretická část se zabývala problematikou poruch autistického spektra, možnostmi péče a vzdělávání a alternativní a augmentativní komunikací. Praktická část obsahuje možnosti využití dané pomůcky při výuce v oblasti matematiky a anglického jazyka.
Abstract:
The work deals with the use of teaching aids for a boy with Asperger's syndrome on the current type of primary school. The theoretical part deals with autistic spectrum disorders, treatment options and education and augmentative and alternative communication. The practical part includes the possibility of using the tools in the teaching of mathematics and the English language.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta