Ivana Havlíková

Master's thesis

Role distribuce v marketingu muzeí

The Role of Distribution in Museum Marketing
Anotácia:
Marketing se od konce minulého století stává nedílnou součástí řízení kulturních institucí včetně muzeí. Diplomová práce se věnuje distribuci kulturních služeb muzeí a galerií veřejnosti. V první, teoretické části práce, jsou nastíněny základy marketingu muzeí. Druhá část se věnuje problematice distribuce kulturních služeb muzeí a nejnovějším trendům v této oblasti, přičemž tato část je doplněna řadou …viac
Abstract:
Marketing has been part of everyday work in cultural institutions including museums since the end of the last century. Diploma paper is focused on the distribution (in the sense of marketing tool "Place") of museum services to the audience. The basics of museum marketing are outlined in the first theoretical part of the diploma paper. The second part is devoted to the role of distribution in museum …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2010
  • Vedúci: Jitka Černá
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19423