Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti – Bc. Kristýna Tesaříková
Bc. Kristýna Tesaříková
Master's thesis
Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti
The Project of 7P Marketing Mix Application in a Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení aktuálního stavu a procesů ve vybrané společnosti (neziskové organizaci v oblasti předškolního vzdělávání) aplikací marketingového mixu 7P. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je provedena literární rešerše z odborné literatury v oblasti marketingu služeb, neziskových organizací, marketingového mixu 7P, marketingového …moreAbstract:
This thesis is focused on improving the current situation and processes in a selected company (a non-profit organization in the field of preschool education) by applying the 7P marketing mix. The thesis is divided into theoretical and practical part. Within the theoretical part, a literature research is conducted in the field of service marketing, non-profit organizations, the 7P marketing mix, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TESAŘÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/hq4ie3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tesaříková, Kristýna. Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová