Bc. Kristýna Tesaříková

Master's thesis

Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti

The Project of 7P Marketing Mix Application in a Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení aktuálního stavu a procesů ve vybrané společnosti (neziskové organizaci v oblasti předškolního vzdělávání) aplikací marketingového mixu 7P. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je provedena literární rešerše z odborné literatury v oblasti marketingu služeb, neziskových organizací, marketingového mixu 7P, marketingového …more
Abstract:
This thesis is focused on improving the current situation and processes in a selected company (a non-profit organization in the field of preschool education) by applying the 7P marketing mix. The thesis is divided into theoretical and practical part. Within the theoretical part, a literature research is conducted in the field of service marketing, non-profit organizations, the 7P marketing mix, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tesaříková, Kristýna. Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management