Bc. Kristýna Tesaříková

Master's thesis

Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti

The Project of 7P Marketing Mix Application in a Selected Company
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení aktuálního stavu a procesů ve vybrané společnosti (neziskové organizaci v oblasti předškolního vzdělávání) aplikací marketingového mixu 7P. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je provedena literární rešerše z odborné literatury v oblasti marketingu služeb, neziskových organizací, marketingového mixu 7P, marketingového …viac
Abstract:
This thesis is focused on improving the current situation and processes in a selected company (a non-profit organization in the field of preschool education) by applying the 7P marketing mix. The thesis is divided into theoretical and practical part. Within the theoretical part, a literature research is conducted in the field of service marketing, non-profit organizations, the 7P marketing mix, marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tesaříková, Kristýna. Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Management and Marketing / Marketing Management