Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích – Bc. Lucie Marková
Bc. Lucie Marková
Diplomová práce
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její dopad na reputaci a identitu výrobního podniku. Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci ve zvoleném výrobním podniku a určit vliv, který dopadá na reputaci a identitu podniku. Pro zodpovězení výzkumných otázek byly použity metody pozorování, dotazníkového šetření a řízených rozhovorů. Zjištěním práce byl prokázán vliv …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on marketing communication and its impact on the reputation and identity of the manufacturing company. The aim of the diploma thesis is to evaluate marketing communication in the selected manufacturing company and to determine the impact it has on the company's reputation and identity. To answer the research questions, the methods of observation, questionnaire survey and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/uh28i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Řeháčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/hq6t0k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Lenka Matějková -
Image podniku KS Kolbenschmidt Czech Republic, a. s.
Markéta BEZEMKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová