Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích – Bc. Lucie Marková
Bc. Lucie Marková
Master's thesis
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její dopad na reputaci a identitu výrobního podniku. Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci ve zvoleném výrobním podniku a určit vliv, který dopadá na reputaci a identitu podniku. Pro zodpovězení výzkumných otázek byly použity metody pozorování, dotazníkového šetření a řízených rozhovorů. Zjištěním práce byl prokázán vliv …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on marketing communication and its impact on the reputation and identity of the manufacturing company. The aim of the diploma thesis is to evaluate marketing communication in the selected manufacturing company and to determine the impact it has on the company's reputation and identity. To answer the research questions, the methods of observation, questionnaire survey and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/uh28i/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jitka Řeháčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/hq6t0k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Lenka Matějková -
Image podniku KS Kolbenschmidt Czech Republic, a. s.
Markéta BEZEMKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová