Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji – Pavel BAUME
Pavel BAUME
Bakalářská práce
Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji
Skoda brand image analysis in the Usti Region
Anotace:
Cílem této práce bylo analyzovat image automobilové značky Škoda mezi majiteli vozů této značky v Ústeckém kraji. Jinými slovy bylo cílem zjistit, jak tito zákazníci značku Škoda vnímají. Práce obsahuje definici značky jako takové a popis jejích prvků a přínosů pro zákazníka i podnik. Dále se věnuje analýze, resp. popisu a zhodnocení prvků značky, které konkrétně podnik Škoda Auto, a.s. v současnosti …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyse the image of the Skoda car brand among the owners of Skoda cars in the Usti Region. In other words, the aim was to find out how the customers of Skoda perceive the brand. The thesis first defines what a brand is, describes its elements and benefits for consumers and businesses. The second part is concentrated on description and evaluation of the brand´s elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Siviček, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAUME, Pavel. Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Regionální značky se zaměřením na Ústecký kraj
Tomáš Vacek -
Analýza trhu s ojetými automobily Škoda Auto a.s. se zaměřením na vliv osvědčení Cebia Report
Viktor Šimko -
Design herní konzole pro Škoda Auto a.s.
Jaromír Bernard -
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Yulia Naumenko -
Strategická analýza vybraného podniku Fiat Košice - Auto Palazzo s.r.o
František Lukáč