Yulia Naumenko

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.

Marketing strategy of Škoda auto a.s. in the Russian market
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti Škoda auto na ruském trhu s osobními automobily a zhodnotit vnímání značky ruskými motoristy na základě analýzy aktivit na ruském trhu před únorem 2022 a výsledků vlastního terénního dotazníkového šetření. První část práce obsahuje teoretický přehled o marketingu, jeho podstatě a nových trendech. Dále zkoumá marketingové strategie …více
Abstract:
The objective of the master's thesis is to present the marketing strategy of Škoda auto in the Russian passenger car market and to evaluate the perception of the brand by Russian motorists based on the analysis of its marketing activities in the Russian market before February 2022 and the results of primary field research. The first part of the thesis contains a theoretical overview of marketing, its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88231

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod