Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál – Andrea OBORNÍKOVÁ
Andrea OBORNÍKOVÁ
Master's thesis
Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál
Yoga as a means of compensating for postural disorders in younger school-age children and children with special educational needs - teaching material.
Abstract:
Diplomová práce zaměřená na tvorbu výukového materiálu se zabývá žáky mladšího školního věku a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsahuje teoretické poznatky v oblasti jógy a dětské jógy. Věnuje se speciální pedagogice, zdravotní tělesné výchově, problematice pohybové aktivity a od toho odvíjející se kapitolám směřující k funkční anatomii a k držení těla. V hlavní části práce je vytvořena …moreAbstract:
Diploma thesis focuses on the creation of teaching material deals for students of younger school age and students with special educational needs. It contains theoretical knowledge in the field of yoga and children's yoga. It focuses on special education, health physical education, physical activity issues, and chapters on functional anatomy and posture. In the main part of the thesis, a website Jogovanky …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jana Pyšná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBORNÍKOVÁ, Andrea. \textit{Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/hqaus8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBORNÍKOVÁ, Andrea. Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Teaching for Primary Schools and Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová