Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál – Andrea OBORNÍKOVÁ
Andrea OBORNÍKOVÁ
Master's thesis
Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál
Yoga as a means of compensating for postural disorders in younger school-age children and children with special educational needs - teaching material.
Anotácia:
Diplomová práce zaměřená na tvorbu výukového materiálu se zabývá žáky mladšího školního věku a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsahuje teoretické poznatky v oblasti jógy a dětské jógy. Věnuje se speciální pedagogice, zdravotní tělesné výchově, problematice pohybové aktivity a od toho odvíjející se kapitolám směřující k funkční anatomii a k držení těla. V hlavní části práce je vytvořena …viacAbstract:
Diploma thesis focuses on the creation of teaching material deals for students of younger school age and students with special educational needs. It contains theoretical knowledge in the field of yoga and children's yoga. It focuses on special education, health physical education, physical activity issues, and chapters on functional anatomy and posture. In the main part of the thesis, a website Jogovanky …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Jana Pyšná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBORNÍKOVÁ, Andrea. \textit{Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hqaus8/.
Jak správně citovat práci
OBORNÍKOVÁ, Andrea. Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Teaching for Primary Schools and Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová