Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál – Andrea OBORNÍKOVÁ
Andrea OBORNÍKOVÁ
Diplomová práce
Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál
Yoga as a means of compensating for postural disorders in younger school-age children and children with special educational needs - teaching material.
Anotace:
Diplomová práce zaměřená na tvorbu výukového materiálu se zabývá žáky mladšího školního věku a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsahuje teoretické poznatky v oblasti jógy a dětské jógy. Věnuje se speciální pedagogice, zdravotní tělesné výchově, problematice pohybové aktivity a od toho odvíjející se kapitolám směřující k funkční anatomii a k držení těla. V hlavní části práce je vytvořena …víceAbstract:
Diploma thesis focuses on the creation of teaching material deals for students of younger school age and students with special educational needs. It contains theoretical knowledge in the field of yoga and children's yoga. It focuses on special education, health physical education, physical activity issues, and chapters on functional anatomy and posture. In the main part of the thesis, a website Jogovanky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Pyšná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBORNÍKOVÁ, Andrea. \textit{Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hqaus8/.
Jak správně citovat práci
OBORNÍKOVÁ, Andrea. Jóga jako prostředek kompenzace poruch držení těla u dětí mladšího školního věku a u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami - výukový materiál. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová