Bc. Tatiana Lenková

Diplomová práce

Jednoduchá teorie reklamy jako statku či zla

A Simple Theory of Advertising as a Good or Bad
Abstract:
This thesis deals with the theory of advertising according to G.S. Becker, in which the advertising is considered to be a complement to propagated goods, and enters the utility functions of consumers. The first chapter covers the main moments of Becker's life. The history and basic properties of advertising are contained in the second chapter.In the third chapter we get familiar with the essential …více
Abstract:
Táto práce se zabývá teorií reklamy podle G. S. Beckera, v níž je reklama považována za komplement k propagovanému statku a vstupuje do užitkových funkcí spotřebitelů. První kapitola obsahuje hlavní momenty Beckerová života. Historie a základní vlastnosti reklamy jsou předmětem druhé kapitoly. V třetí kapitole se seznamujeme se základními poznatky z teorie preferencí a teorie spotřebitele. V rámci …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. RNDr. Jan Paseka, CSc.
  • Oponent: doc. RNDr. Ladislav Adamec, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta

Masarykova univerzita

Přírodovědecká fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná matematika / Matematika - ekonomie