Jednoduchá teorie reklamy jako statku či zla – Bc. Tatiana Lenková
Bc. Tatiana Lenková
Diplomová práce
Jednoduchá teorie reklamy jako statku či zla
A Simple Theory of Advertising as a Good or Bad
Abstract:
This thesis deals with the theory of advertising according to G.S. Becker, in which the advertising is considered to be a complement to propagated goods, and enters the utility functions of consumers. The first chapter covers the main moments of Becker's life. The history and basic properties of advertising are contained in the second chapter.In the third chapter we get familiar with the essential …víceAbstract:
Táto práce se zabývá teorií reklamy podle G. S. Beckera, v níž je reklama považována za komplement k propagovanému statku a vstupuje do užitkových funkcí spotřebitelů. První kapitola obsahuje hlavní momenty Beckerová života. Historie a základní vlastnosti reklamy jsou předmětem druhé kapitoly. V třetí kapitole se seznamujeme se základními poznatky z teorie preferencí a teorie spotřebitele. V rámci …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ymvds/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: doc. RNDr. Jan Paseka, CSc.
- Oponent: doc. RNDr. Ladislav Adamec, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná matematika / Matematika - ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
Jernej Kosec -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Metaphors in Advertising
Vladimir Srebnitskiy -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Vliv attachmentu na spotřebitelskou preferenci reklamy
Štěpán MAŠEK -
Ekonomická teorie reklamy
Blanka Kudrnová -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák