Bc. Jan Mrvík

Master's thesis

Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace

Synergy of Integrated Marketing Communication Tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá synergií nástrojů integrované marketingové komunikaci společnosti BELA MOST s.r.o. První část práce se zaměřuje na aktuální trendy marketingové komunikaci. Druhá část se zabývá zjištěním současného stavu, získávání dat z místního šetření a elektronického dotazníku vč. jejich vyhodnocení. V třetí části jsou vyhodnocená data aplikována na jednotlivé nástroje marketingové komunikace …more
Abstract:
This thesis deals with the synergy of integrated marketing communication tools of BELA MOST s.r.o. The first part focuses on current trends in marketing communication. The second part deals with finding out the current state, obtaining data from the local survey and electronic questionnaire incl. their evaluation. In the third part, the evaluated data is applied to individual tools of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní