Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Jan Mrvík
Bc. Jan Mrvík
Master's thesis
Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace
Synergy of Integrated Marketing Communication Tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá synergií nástrojů integrované marketingové komunikaci společnosti BELA MOST s.r.o. První část práce se zaměřuje na aktuální trendy marketingové komunikaci. Druhá část se zabývá zjištěním současného stavu, získávání dat z místního šetření a elektronického dotazníku vč. jejich vyhodnocení. V třetí části jsou vyhodnocená data aplikována na jednotlivé nástroje marketingové komunikace …moreAbstract:
This thesis deals with the synergy of integrated marketing communication tools of BELA MOST s.r.o. The first part focuses on current trends in marketing communication. The second part deals with finding out the current state, obtaining data from the local survey and electronic questionnaire incl. their evaluation. In the third part, the evaluated data is applied to individual tools of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wbhgb/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková -
Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj
Tereza Fričová -
Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu
Julie Voborová -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Influencer marketing Estée Lauder Companies
Nikol Vondráčková -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa