Strategie vybrané čínské firmy při vstupu na český trh a budování pozice na tomto trhu – Kristýna Mrázková
Kristýna Mrázková
Bakalářská práce
Strategie vybrané čínské firmy při vstupu na český trh a budování pozice na tomto trhu
Strategy of a chosen Chinese company when entering the Czech market and building up a position on this market
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována vzájemným obchodním a investičním vztahům mezi Českou republikou a Čínou, dále čtenáři podrobněji představuje čínskou provincii Sichuan a její vztahy s Českou republikou. V závěru se pak zabývá založením společnosti Changhong Europe Electric s.r.o. Samotná společnost je čtenáři představena ve druhé části práce, která pojednává …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into four parts. The first part is focused on mutual business and investment relations between the Czech Republic and China, further it presents the Chinese province Sichuan in more details and its relations with the Czech Republic. At the end of the first part it is mentioned an establishment of a company called Changhong Europe Electric s.r.o. The company itself is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Martin Paleček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25591
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Chinese investment in sub-Saharan African countries
Omar Abdelhakim -
Čínské investice v Evropě - vývoj a dopady
Filip Maciboba -
Od Pirea po Hamburk: Čínské investice do evropských přístavů
Tereza Corradi -
Chinese investment in Africa
Zhida Guo