Kristýna Mrázková

Bakalářská práce

Strategie vybrané čínské firmy při vstupu na český trh a budování pozice na tomto trhu

Strategy of a chosen Chinese company when entering the Czech market and building up a position on this market
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována vzájemným obchodním a investičním vztahům mezi Českou republikou a Čínou, dále čtenáři podrobněji představuje čínskou provincii Sichuan a její vztahy s Českou republikou. V závěru se pak zabývá založením společnosti Changhong Europe Electric s.r.o. Samotná společnost je čtenáři představena ve druhé části práce, která pojednává …více
Abstract:
This bachelor thesis is divided into four parts. The first part is focused on mutual business and investment relations between the Czech Republic and China, further it presents the Chinese province Sichuan in more details and its relations with the Czech Republic. At the end of the first part it is mentioned an establishment of a company called Changhong Europe Electric s.r.o. The company itself is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Martin Paleček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25591

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod