Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace využitím nástrojů marketingového mixu – Ing. Radka KRATOCHVÍLOVÁ
Ing. Radka KRATOCHVÍLOVÁ
Bakalářská práce
Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace využitím nástrojů marketingového mixu
Recomendation to increase competitive ability of company Zkoušky vodotěsnosti kanalizace by marketing mix instruments
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou malých a středních specializovaných stavebních podniků. Díle je provedena SWOT analýza a PEST analýza. V analýze byly zjištěny důležité informace, které vedly k návrhům a doporučením pro firmu. Navržený projekt vychází …víceAbstract:
This bachelor work deals with utilization of marketing mix to increase competitive ability of Drainage watertightness tests company. Based on the information in theoretical part this work discusses to analysis of small and medium specialized construction companies. There were made SWOT analysis and PEST analysis. The use of analysis helped to determinate important information that led to setup disposals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6526
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Radka. \textit{Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/hr3349/.
Jak správně citovat práci
KRATOCHVÍLOVÁ, Radka. Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Projekt podnikatelského záměru firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace
Radka KRATOCHVÍLOVÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý