Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip – Tereza Lányová
Tereza Lányová
Bakalářská práce
Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip
Promotion of Traveler Documentary Movie Zero Hero Trip
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem práce je navrhnout nízkonákladovou komunikační strategii za účelem propagace cestovatelskému dokumen-tárnímu filmu Zero Hero Trip. V teoretické části jsou definována teoretická východiska dokumentárního filmu, road movie, filmového marketingu a marketingové komunikace. Dále se věnuje objasnění pojmů distribuce a propagace filmu, …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis consists of theoretical and practial parts. The aim of this Thesis is to suggest low cost comunication strategy for a purpose promotion of travel documentary film Zero Hero Trip. In the theoretical part, the theoretical description of documentary, road movie, film marketing and marketing communication is defined. Terms like film distribution and promotion, advertisment, online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lányová, Tereza. Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie filmové produkce GNOMON
Eva Juřenčáková -
Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI
Monika Futáková -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Komparace marketingové a komunikační strategie dvou vybraných animovaných filmů v České republice a její vliv na úspěch filmů
Jana Holanová -
Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin
Marta Nosková Žurková -
Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
Jennifer Chlebková -
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Alexandra Mušáková -
Komunikační strategie filmového festivalu Finále na sociálních médiích
Ondřej Sloup