Jak se cítí budoucí absolventi Pedagogické fakulty Masarkovy univerzity oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ připraveni na inkluzivní vzdělávání – Mgr. Barbora Koutská
Mgr. Barbora Koutská
Master's thesis
Jak se cítí budoucí absolventi Pedagogické fakulty Masarkovy univerzity oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ připraveni na inkluzivní vzdělávání
How do future graduates of Faculty of education of Masaryk university of branch " Primary School Teacher Training" feel prepared for inclusive education?
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání. Vyjadřuje současnou tendenci běžného vzdělávacího proudu nejen na základních školách fungovat jako škola pro všechny. Cílem diplomové práce je zjistit, jak se cítí studenti oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŚ připraveni a jaký postoj k inkluzivnímu vzdělávání zaujímají.Abstract:
The diploma thesis describes problems of inclusive education. It expresses current tendency of common educational trend not only in primary schools to perform school for everybody. The aim of this diploma work is to discover, how students of Primary School Teacher Training feel prepared for inclusive education and what attitude they have towards inclusive education.Keywords
inkluze integrace žák se speciálními vzdělávacími potřebami specifické poruchy učení individualizace diferenciace individuální vzdělávací plán heterogenita sociálního prostředí inkluzivní učitel inclusion integration pupil with special educational needs specific disorder of learning individuation differentiation individual educational program heterogeneity of social environment inclusive teacher
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nisz1/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUTSKÁ, Barbora. \textit{Jak se cítí budoucí absolventi Pedagogické fakulty Masarkovy univerzity oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ připraveni na inkluzivní vzdělávání}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/hrhx54/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ