Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Petra Šantorová
Bc. Petra Šantorová
Master's thesis
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological functions of the packaging and consumer decision
Abstract:
Diplomová práce se věnuje psychologické funkci obalu a jejího vlivu na rozhodování spotřebitele. Je zaměřená na obaly neperlivých balených vod. V úvodní části autorka charakterizuje základní model nákupního chování spotřebitele, s důrazem na jeho rozhodování při nákupu potravinářských výrobků. Následně se práce soustřeďuje na samotný obal produktu a jeho důležitost při rozhodování o nákupu. Jsou zde …moreAbstract:
The thesis explores the psychological functions of product packaging and its effect on consumer decision making. It is focused particularly on the packaging of bottled still water. In the first part, the author describes the basic model of consumer shopping behavior with emphasis on decision making when buying food products. Following, the thesis focuses on the product packaging itself and its influence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rrpgn/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování
Lucie Heřmánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD -
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitelů
Kateřina Korolová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD