Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Petra Šantorová
Bc. Petra Šantorová
Master's thesis
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological functions of the packaging and consumer decision
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje psychologické funkci obalu a jejího vlivu na rozhodování spotřebitele. Je zaměřená na obaly neperlivých balených vod. V úvodní části autorka charakterizuje základní model nákupního chování spotřebitele, s důrazem na jeho rozhodování při nákupu potravinářských výrobků. Následně se práce soustřeďuje na samotný obal produktu a jeho důležitost při rozhodování o nákupu. Jsou zde …viacAbstract:
The thesis explores the psychological functions of product packaging and its effect on consumer decision making. It is focused particularly on the packaging of bottled still water. In the first part, the author describes the basic model of consumer shopping behavior with emphasis on decision making when buying food products. Following, the thesis focuses on the product packaging itself and its influence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rrpgn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování
Lucie Heřmánková -
Vliv moderních trendů v marketingu na nákupní rozhodování spotřebitelů vybraného segmentu
Ondřej ČERMÁK -
Vliv sociálních sítí na nákupní rozhodování spotřebitelů
Daniel Axmann -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD