Bc. Jakub Bažant

Diplomová práce

Využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje ve vybraném odvětví

Marketing use of social networks within the particular branch
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítí ve vybraném odvětví se zaměřením na analýzu marketingových strategií několika vybraných podniků. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti sociálních sítí, přiblíženy aktuální vývojové trendy a nastíněna koncepce propojení těchto sítí z marketingového pojetí. Tyto teoretické informace jsou následně použity k provedení analýzy …více
Abstract:
This work deals with the use of social networks within the particular branch with a focus on analysis of individual marketing strategies by several companies. In the first part of this work, there are explained the basic concepts of social networking, mentioned actual developing trends as well as described the connection betweet these networks and marketing. These theoretical information is later used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bažant, Jakub. Využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje ve vybraném odvětví. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní