Využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje ve vybraném odvětví – Bc. Jakub Bažant
Bc. Jakub Bažant
Diplomová práce
Využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje ve vybraném odvětví
Marketing use of social networks within the particular branch
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítí ve vybraném odvětví se zaměřením na analýzu marketingových strategií několika vybraných podniků. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti sociálních sítí, přiblíženy aktuální vývojové trendy a nastíněna koncepce propojení těchto sítí z marketingového pojetí. Tyto teoretické informace jsou následně použity k provedení analýzy …víceAbstract:
This work deals with the use of social networks within the particular branch with a focus on analysis of individual marketing strategies by several companies. In the first part of this work, there are explained the basic concepts of social networking, mentioned actual developing trends as well as described the connection betweet these networks and marketing. These theoretical information is later used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bažant, Jakub. Využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje ve vybraném odvětví. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie sociálního podniku
Petr Novotný -
Marketingová strategie sociálního podniku
Robin Procházka -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová