Mediální komunikace firmy HAMR - Sport a.s. – Matěj Červinka
Matěj Červinka
Bakalářská práce
Mediální komunikace firmy HAMR - Sport a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posoudit současnou mediální komunikaci firmy a poskytnout firmě HAMR – Sport a.s. informace o možnostech nové formy mediální komunikace či navrhnout zlepšení současné komunikace firmy.Teoretická část práce se zabývá základními informacemi o médiích, definicí základních pojmů, historií, rozdělením a funkcí. Dále bakalářská práce popisuje firemní strategii komu-nikace, …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess the current media communication of a company and to provide the company HAMR – Sport a.s. information about possibilities of a new form of media communication or to propose how to improve the current communication of the company. The theoretical part deals with basic information about media, definition of basic terms, history, sorting and function. The bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/hs5iva/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace pro rozvoj: Masová média v projektech rozvojové spolupráce českých neziskových organizací
Martina Tlachová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Mediální komunikace a její příjemci z oblasti gastronomie
Tereza OPALECKÁ -
Vliv masové komunikace na volnočasové aktivity u žáků středních škol
Lenka VAŠÁKOVÁ -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva