Vlastní značky maloobchodního řetězce – Pavlína RACKOVÁ
Pavlína RACKOVÁ
Bakalářská práce
Vlastní značky maloobchodního řetězce
Market position of a private label
Anotace:
Práce se zaměřuje na výběr vhodných komunikačních nástrojů, které posílí znalost spotřebitelů u vlastních značek maloobchodního řetězce Lidl. V práci je popsaná problematika maloobchodu a značky jako takové a následně se práce věnuje vlastním značkám. Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají vlastní značky maloobchodního řetězce Lidl a na základě získaných dat navrhnout doporučení pro zvýšení …víceAbstract:
The thesis focuses on the selection of appropriate communication tools to enhance consumer awareness of Lidl's own brands. The thesis describes the retail industry and the brand as such and then focuses on own brands. The aim of the thesis is to find out how consumers perceive the Lidl retail chain's own brands and, based on the data obtained, to propose recommendations for increasing knowledge of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RACKOVÁ, Pavlína. Vlastní značky maloobchodního řetězce. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet
Lukáš PECH -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva