Streamers a watchers: etnografická studie spotřebních online komunit – Marek Pancíř
Marek Pancíř
Master's thesis
Streamers a watchers: etnografická studie spotřebních online komunit
Streamers and watchers: an ethnographic study of consumer online communities
Abstract:
Cílem této práce je posouzení možnosti využití streamingu/streamerů jako nástroje digitálního marketingu, přičemž se práce snaží najít odpověď na otázky: Jaké nástroje v rámci digitálního marketingu streameři využívají? Jak jsou streameři v rámci digitálního marketingu využíváni? Teoretická část nabízí literární rešerši zdrojů zabývajících se streamingem a digitálním marketingem. Kapitola streamingu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to assess the possibility of using streaming as a digital marketing tool, and to seek an answer to the questions: What marketing tools do streamers use in digital marketing? How are streamers used in digital marketing? The theoretical part offers a literature research of academic sources dealing with streaming and digital marketing. The streaming chapter provides information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90854
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2023
- Supervisor: Klára Šimůnková
- Reader: Michal Šimůnek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao