Činnostní učení na běžné základní škole v diferencované výuce žáků s různými předpoklady – Pavlína ZOUHAROVÁ
Pavlína ZOUHAROVÁ
Master's thesis
Činnostní učení na běžné základní škole v diferencované výuce žáků s různými předpoklady
Activity learning in the first grade of ordinary elementary school with differentiated teaching approach
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá metodou činnostní učení na běžné základní škole v diferencované výuce žáků s různými předpoklady. Cílem práce bylo ověřit, zda činnostního výuka je vhodnou metodou k výuce v konkrétní diferencované třídě a zda pozitivně působí na všechny žáky.Abstract:
The diploma thesis deals with the method of activity learning at a regular primary school in differentiated teaching of pupils with different prerequisites. The aim of the work was to verify whether activity teaching is a suitable method for teaching in a specific differentiated class and whether it has a positive effect on all students.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZOUHAROVÁ, Pavlína. \textit{Činnostní učení na běžné základní škole v diferencované výuce žáků s různými předpoklady}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/hsb8ks/.
Jak správně citovat práci
ZOUHAROVÁ, Pavlína. Činnostní učení na běžné základní škole v diferencované výuce žáků s různými předpoklady. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Názov
Vložil
Vložené
Práva