Kateřina Dvorská

Master's thesis

Marketingová strategie hotelu Art Deco Imperial

Marketing strategy of Art Deco Imperial Hotel
Abstract:
Práce se zabývá zpracováním situační analýzy pražského hotelu Art Deco Imperial. Jejím cílem je zformulovat marketingovou strategii hotelu pro následující období. Práce začíná analýzou vnějšího a vnitřního prostředí hotelu s charakteristikou marketingového mixu. Její součástí je stanovení konkurenčního setu hotelu, pro jehož následný průzkum je použita metoda mystery mail. Dále je provedena analýza …more
Abstract:
This Master's Thesis undertakes the procession of the Prague Art Deco Imperial Hotel situational analysis. The goal is to formulate the marketing strategy regarding the following time period. The paper starts with the analysis of the internal and external hotel environment and the characterization of the marketing mix. Part of this analysis is also establishing a competing hotel set, regarding which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2015
  • Supervisor: Jana Valentová
  • Reader: Ladislav Dragula

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55608