Marketingová strategie hotelu Art Deco Imperial – Kateřina Dvorská
Kateřina Dvorská
Diplomová práce
Marketingová strategie hotelu Art Deco Imperial
Marketing strategy of Art Deco Imperial Hotel
Anotace:
Práce se zabývá zpracováním situační analýzy pražského hotelu Art Deco Imperial. Jejím cílem je zformulovat marketingovou strategii hotelu pro následující období. Práce začíná analýzou vnějšího a vnitřního prostředí hotelu s charakteristikou marketingového mixu. Její součástí je stanovení konkurenčního setu hotelu, pro jehož následný průzkum je použita metoda mystery mail. Dále je provedena analýza …víceAbstract:
This Master's Thesis undertakes the procession of the Prague Art Deco Imperial Hotel situational analysis. The goal is to formulate the marketing strategy regarding the following time period. The paper starts with the analysis of the internal and external hotel environment and the characterization of the marketing mix. Part of this analysis is also establishing a competing hotel set, regarding which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Ladislav Dragula
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann