Kateřina Dvorská

Diplomová práce

Marketingová strategie hotelu Art Deco Imperial

Marketing strategy of Art Deco Imperial Hotel
Anotace:
Práce se zabývá zpracováním situační analýzy pražského hotelu Art Deco Imperial. Jejím cílem je zformulovat marketingovou strategii hotelu pro následující období. Práce začíná analýzou vnějšího a vnitřního prostředí hotelu s charakteristikou marketingového mixu. Její součástí je stanovení konkurenčního setu hotelu, pro jehož následný průzkum je použita metoda mystery mail. Dále je provedena analýza …více
Abstract:
This Master's Thesis undertakes the procession of the Prague Art Deco Imperial Hotel situational analysis. The goal is to formulate the marketing strategy regarding the following time period. The paper starts with the analysis of the internal and external hotel environment and the characterization of the marketing mix. Part of this analysis is also establishing a competing hotel set, regarding which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Ladislav Dragula

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55608

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management