Petra Hambálková
Bakalářská práce
Analýza známosti hradu
The Analysis of Castle Recognition
Anotace:
Cílem této bakalářské práce byla analýza známosti hradu. Pro naplnění cíle byl realizován marketingový výzkum metodou osobního dotazování. Výsledky posloužily jako podklady pro analýzu povědomí. V analýze byla zahrnuta známost turistických cílů, známost hradu a jejich propagace. V závěrečné fázi byla navržena doporučení, která poslouží pro efektivnější plánování marketingové činnosti.Abstract:
Objectives of the thesis was analysis of castle recognition. Marketing research was realized of methods personal interviews for the achieve objectives. The results served as the basis for the analysis of awareness. In this analysis was included know tourist destinations, know castle and their promotion. The final phase thesis was proposed recommendations that used for effective scheduling marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91365
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Jana Ostrožná
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Hrad Vítějovice (Osule). Hrad a krajina
Michal VĚTROVEC -
Hrad Vítějovice (Osule). Hrad a krajina
Michal VĚTROVEC