Petra Hambálková

Bakalářská práce

Analýza známosti hradu

The Analysis of Castle Recognition
Anotace:
Cílem této bakalářské práce byla analýza známosti hradu. Pro naplnění cíle byl realizován marketingový výzkum metodou osobního dotazování. Výsledky posloužily jako podklady pro analýzu povědomí. V analýze byla zahrnuta známost turistických cílů, známost hradu a jejich propagace. V závěrečné fázi byla navržena doporučení, která poslouží pro efektivnější plánování marketingové činnosti.
Abstract:
Objectives of the thesis was analysis of castle recognition. Marketing research was realized of methods personal interviews for the achieve objectives. The results served as the basis for the analysis of awareness. In this analysis was included know tourist destinations, know castle and their promotion. The final phase thesis was proposed recommendations that used for effective scheduling marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Roman Kozel
  • Oponent: Jana Ostrožná

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod