Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR – Miroslav Slaný
Miroslav Slaný
Master's thesis
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Self-regulation of advertising vs. legal regulation of advertising in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat a vysvětlit právní a etickou regulaci reklamy v ČR. Podrobněji rozebrat právní úpravu v českém právním řádu i samoregulaci a navzájem je komparovat. Poukázat na jejich výhody, slabé stránky a na vzájemné propojení obou regulačních systémů.Abstract:
The aim of this thesis is to describe and explain legal and ethical regulation of advertising in the Czech Republic. It also aims to analyze relevant legislation in the Czech legal system in more detail and compare it to the means of self-regulation. We shall refer to their advantages, disadvantages and the interconnection of both systems.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46802
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46802
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Theses on a related topic
-
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál -
Metodika pro interní audit dle Zákona o kybernetické bezpečnosti
David Mysík -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Regulace reklamy
Lenka Vinická