Bc. Veronika Nožičková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako součást životního stylu

Marketing Communication as a Part of Lifestyle
Abstract:
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace jako součást životního stylu se zabývá hlavními prostředky marketingové komunikace, jejich funkcí a místa v rámci životního stylu současné populace. Je sledováno, jak marketingová komunikace ovlivňuje náš životní styl. Na základě výzkumné sondy se má práce za cíl zjistit, zda lidé vědí co je to marketingová komunikace, jak ovlivňuje jejich nákupní chování …more
Abstract:
This Bachelor Thesis on Marketing Communication as a Part of Lifestyle deals with the main ides of marketing communication, their functions, and the places within the lifestyle of the contemporary population. In this thesis, we will observe how marketing communication affects our lifestyle. Based on a research probe the work aims to determine whether people know what marketing communication is, how …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní