Uplatnění asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Irena HUDEČKOVÁ
Irena HUDEČKOVÁ
Bakalářská práce
Uplatnění asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Application of an Pedagogical Assistent in the Education of Pupils with Special Needs Education
Anotace:
Práce se zabývá základními poznatky o práci asistentů pedagoga, kteří se podílejí na edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných základních školách. Vzhledem k tomu, že práce asistenta pedagoga je poměrně nová (zařazena v katalogu prací až od roku 2004),je bakalářská práce zaměřena na seznámení s konkrétními činnostmi, které asistenti pedagoga vykonávají a obsahuje metodiky prácek …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on basic information about a Pedagogical Assistant?s job, who works with a pupils with special needs, who are integrated in the main streem education system. Because the role of Pedagogical Assistant is quite new in the education system (it is in the official job?s list since 2004) this thesis presents the qualification and job description and function of a Pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Zveřejnit od: 25. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUDEČKOVÁ, Irena. \textit{Uplatnění asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ht4hzr/.
Jak správně citovat práci
HUDEČKOVÁ, Irena. Uplatnění asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ