Bc. David Hubáček

Bakalářská práce

Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka

The impact of PPC advertising on the customer's purchase decision-making process
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem pay-per-click (PPC) reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka. V práci se konkrétně věnuji vybranému formátu PPC reklamy – textovým reklamám ve výsledcích vyhledávání Google. V dané problematice představuji jednotlivé formáty PPC reklamy a jejich princip fungování. Využívám anonymizovaná data vybraných e-shopů z reklamní platformy Google Ads. Zjišťuji, jakým …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the impact of pay-per-click (PPC) advertising on the customer's purchase decision-making process. In this thesis, I specifically focus on a selected format of PPC ads – text ads in Google search results. In the given issue I introduce the different PPC ad formats and their principle of operation. I use anonymized data of selected e-shops from the Google Ads platform. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta