Marketingový mix firmy Codaco Electronic s.r.o. – Eliška TOMKOVÁ
Eliška TOMKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix firmy Codaco Electronic s.r.o.
Marketing Mix of Company Codaco Electronic s.r.o.
Anotace:
V bakalářské práci bude zkoumána problematika marketingového mixu firmy. Tato bakalářská práce bude rozdělena na dvě části praktickou a teoretickou část. V teoretické část se zaměří na marketingový mix, popis jednotlivých nástrojů mixu, SWOT a Porte-rovu analýzu.V praktické části bude představena a charakterizována firma, její marketingový mix a jeho části, vypracovaná SWOT a Porterova analýza. Na …víceAbstract:
In bachelor thesis will be explored issues of the marketing mix of the company. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part will fo-cus on the marketing mix, a description of each tool mix, SWOT and Porter analysis.The practical, there will be presented and characterized the company, its marketing mix and its parts, SWOT analysis and Porter analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMKOVÁ, Eliška. Marketingový mix firmy Codaco Electronic s.r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková