Bc. Barbora Čápová

Bachelor's thesis

Propagace nových výrobků u společnosti BIOGENA, s.r.o. a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na propagaci, tedy marketingový komunikační mix, při zavádění nových výrobků na trhu společnosti Biogena s.r.o. Cílem této práce je důkladné prozkoumání jednotlivých prvků komunikačního mixu u vybrané společnosti. V Teoreticko-metodologické části jsou uvedeny poznatky z odborné literatury a jejich komparace. V aplikační části se podrobně věnuji aktuálnímu stavu propagace …viac
Abstract:
The work is focused on the promotion, a marketing communication mix, the launching new products on the market Biogen Ltd. The aim of this work is a thorough examination of the different elements of the communication mix in high society. The theoretical and methodological section provides findings from the literature and their comparison. The application part is devoted to the current state promotion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
  • Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management