Petra Ježková

Diplomová práce

Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz

E-shop brands perception when shopping on the internet and evaluation of brand Alza.cz
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zmapovat a analyzovat české internetové prostředí s ohledem na vnímání značek e-shopů a nákupní zvyklosti při nakupování na internetu. Dílčím cílem je nalézt klíčové faktory a trendy v nákupním rozhodování českých spotřebitelů na internetu a srovnat jejich roli s rolí značek internetových obchodů. Sekundárním cílem této práce je provést hodnocení značky českého internetového …více
Abstract:
The aim of this thesis is to map and analyze Czech internet environment with regard to the perception of e-shop brands and shopping behavior when online shopping. A sub-goal is to find the key factors and trends in purchase decisions of Czech consumers on the internet and compare its roles with role of e-shop brands. The secondary objective of this work is to make brand evaluation of Czech e-shop Alza …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Jana Mňahončáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31197

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management