Jitka Tomanová

Master's thesis

Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu

The Marketing Strategy of the In-ground Feeder Pillar SITEL on the Czech Market
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o výrobku české obchodní společnosti SITEL, spol. s r.o., Multifunkčním sloupku SITEL. Cílem práce je za pomoci vybraných marketingových a ekonomických nástrojů představit současnou situaci na českém trhu s energetickými sloupky a zhodnotit další možnosti podniku v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, v rozsahu první kapitoly …more
Abstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of the In-ground feeder pillar of the Czech company SITEL, spol. s r.o, and aims to evaluate the product´s current situation on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part introduces the basic information and defines marketing and its tools. The practical part presents the company SITEL, spol. s r.o. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: Iveta Němečková
  • Reader: Miloš Schlitter

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68624