Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu – Jitka Tomanová
Jitka Tomanová
Master's thesis
Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu
The Marketing Strategy of the In-ground Feeder Pillar SITEL on the Czech Market
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o výrobku české obchodní společnosti SITEL, spol. s r.o., Multifunkčním sloupku SITEL. Cílem práce je za pomoci vybraných marketingových a ekonomických nástrojů představit současnou situaci na českém trhu s energetickými sloupky a zhodnotit další možnosti podniku v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, v rozsahu první kapitoly …moreAbstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of the In-ground feeder pillar of the Czech company SITEL, spol. s r.o, and aims to evaluate the product´s current situation on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part introduces the basic information and defines marketing and its tools. The practical part presents the company SITEL, spol. s r.o. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68624
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: Iveta Němečková
- Reader: Miloš Schlitter
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68624
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová -
Způsoby motivování pracovníků, rozdíly u vybraných podniků dle velikosti: EnerGoConsult České Budějovice, s.r.o a E.ON Česká republika s.r.o.
Tereza Brožová -
Finanční analýza společností Nestlé Česko, s. r. o., a Nestlé Slovensko, s. r. o.
Ján Hansko -
Mezipodnikové srovnání vybraných poměrových ukazatelů společností Lidl Česká republika v.o.s. a Penny Market s.r.o.
Veronika Gardlová -
Finanční analýza zemědělských podniků Agro Mšec s.r.o a CHMEL spol. s.r.o
Ondřej Poula -
Druhy a dispozice s podíly v s.r.o. dle zákona o obchodních korporacích
Lucie Svačinová -
Porovnání dvou firem finanční analýzou JURIS LTM s.r.o.; ROKL spol. s r.o.
Ondřej Maršík