Jitka Tomanová

Master's thesis

Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu

The Marketing Strategy of the In-ground Feeder Pillar SITEL on the Czech Market
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o výrobku české obchodní společnosti SITEL, spol. s r.o., Multifunkčním sloupku SITEL. Cílem práce je za pomoci vybraných marketingových a ekonomických nástrojů představit současnou situaci na českém trhu s energetickými sloupky a zhodnotit další možnosti podniku v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, v rozsahu první kapitoly …viac
Abstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of the In-ground feeder pillar of the Czech company SITEL, spol. s r.o, and aims to evaluate the product´s current situation on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part introduces the basic information and defines marketing and its tools. The practical part presents the company SITEL, spol. s r.o. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedúci: Iveta Němečková
  • Oponent: Miloš Schlitter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68624