Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu – Jitka Tomanová
Jitka Tomanová
Master's thesis
Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu
The Marketing Strategy of the In-ground Feeder Pillar SITEL on the Czech Market
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o výrobku české obchodní společnosti SITEL, spol. s r.o., Multifunkčním sloupku SITEL. Cílem práce je za pomoci vybraných marketingových a ekonomických nástrojů představit současnou situaci na českém trhu s energetickými sloupky a zhodnotit další možnosti podniku v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, v rozsahu první kapitoly …viacAbstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of the In-ground feeder pillar of the Czech company SITEL, spol. s r.o, and aims to evaluate the product´s current situation on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part introduces the basic information and defines marketing and its tools. The practical part presents the company SITEL, spol. s r.o. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68624
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Iveta Němečková
- Oponent: Miloš Schlitter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68624
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Project of Entry on Czech Market for Company ABC
Mariana GORBATKO -
Marketingová strategie firmy Altech spol. s r.o. na českém trhu a analýza možnosti vstupu na trh v Bělorusku
Ludmila Špačková -
Finanční analýza společností Nestlé Česko, s. r. o., a Nestlé Slovensko, s. r. o.
Ján Hansko -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová -
Mezipodnikové srovnání vybraných poměrových ukazatelů společností Lidl Česká republika v.o.s. a Penny Market s.r.o.
Veronika Gardlová -
Druhy a dispozice s podíly v s.r.o. dle zákona o obchodních korporacích
Lucie Svačinová