Český spotřebitel a potraviny pocházející z Francie – Eva BRYCHTOVÁ
Eva BRYCHTOVÁ
Bakalářská práce
Český spotřebitel a potraviny pocházející z Francie
Czech Consumer and Food Products originating in France
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na českého spotřebitele a potraviny pocházející z Francie, tedy potraviny vyrobené na území Francie neboli označováno jako "Ma-de in France". Práce se skládá z teoretické a praktické části, jejíž součástí je i dotazní-kové šetření. Teoretická část se zabývá nákupním chováním spotřebitele, základy nástrojů marketingové komunikace a postoji a preferencemi českých spotřebitelů …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is the relationship of the Czech consumer to food originating from France, therefore food produced in France or referred to as "Made in France". The bachelor thesis consists of a theoretical and practical part, which includes a questionnaire. The theoretical part deals with consumer shopping behavior, the basics of marketing communication tools and the attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D., MBA.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRYCHTOVÁ, Eva. Český spotřebitel a potraviny pocházející z Francie. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod / Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva