Rétorika jako součást výuky ZSV – Bc. Hana Nešporová Myslivcová
Bc. Hana Nešporová Myslivcová
Master's thesis
Rétorika jako součást výuky ZSV
Rhetoric as part of ZSV teaching
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rétorikou v systému středoškolského vzdělání na úrovni gymnázií. V první části diplomové práce je rétorika rozpracována jako předmět a její historický vývoj. Druhá část diplomové práce se zaměřuje na rétoriku z pohledu vzdělávání. Zhodnocuje zařazení rétoriky v rámcovém vzdělávacím programu a zařazení rétoriky v zahraničí na odpovídající úrovni vzdělávání, včetně návrhu vhodného …moreAbstract:
The thesis deals with rhetoric in the secondary education system at a grammar school level. The first part deals with rhetoric as a subject itself and its historical development. The second part focuses on rhetoric from an education perspective. It evaluates the inclusion of rhetoric in the framework educational programme and the inclusion of rhetoric abroad at the appropriate level of education, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jitya/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: doc. PhDr. Marek Picha, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Dagmar Pichová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Upper Secondary School Teacher Training in Social Studies Basics / Upper Secondary School Teacher Training in Social Studies Basics
Theses on a related topic
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ -
Modifikace a tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktických školách
Veronika LIŠKOVÁ