A Business Plan for a Student Bar – Kateřina Strašilová
Kateřina Strašilová
Bakalářská práce
A Business Plan for a Student Bar
A Business Plan for a Student Bar
Abstract:
This bachelor thesis deals with processing of a business plan for a student bar. The theoretical part includes the basic information about the business plan and its structure. In the practical part, the author focuses on processing of the concrete business plan. One part of the practical part is also the marketing research. The primary goal of the research was to find out whether the target group is …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na založení studentského baru. Teoretická část obsahuje základní informace o podnikatelském záměru a informace o jeho struktuře. V praktické části se autor zabývá vypracováním konkrétního podnikatelského plánu. Součástí praktické části je také marketingový výzkum. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, zda má cílová skupina o plánovaný …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Zveřejnit od: 3. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Strašilová, Kateřina. A Business Plan for a Student Bar. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek