Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem – Kateřina Hrbáčková
Kateřina Hrbáčková
Bachelor's thesis
Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem
The Importance of Illustration in the Development of Reading Literacy for Children with Developmental Language Disorder
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter. Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout sadu aktivit pro ověření významu ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovém vývojem v prostředí mateřské školy. V teoretické části jsem představila vývoj jazyka dle jazykových rovin, vymezila pojem čtenářská gramotnost. Dále jsem se zaměřila na možnosti narušení jazykového …moreAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical - application character. The main aim of the bachelor thesis was to propose a set of activities to test the importance of illustration in the development of reading literacy in children with impaired language development in the kindergarten environment. In the theoretical part, I introduced the development of language according to language levels, defined the concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRBÁČKOVÁ, Kateřina. \textit{Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/hu0oqb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrbáčková, Kateřina. Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Předčtenářská gramotnost dětí v předškolním vzdělávání
Zuzana JANŠOVÁ -
Čtenářská gramotnost u středoškolské a učňovské mládeže v Plzeňském kraji
Lenka ŤOUPALOVÁ -
Ilustrace a text v knihách pro děti a mládež
Petra Venghová -
Ilustrace lyrické poesie
Magdaléna BEZDĚČÍKOVÁ