Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem – Kateřina Hrbáčková
Kateřina Hrbáčková
Bachelor's thesis
Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem
The Importance of Illustration in the Development of Reading Literacy for Children with Developmental Language Disorder
Anotácia:
Bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter. Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout sadu aktivit pro ověření významu ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovém vývojem v prostředí mateřské školy. V teoretické části jsem představila vývoj jazyka dle jazykových rovin, vymezila pojem čtenářská gramotnost. Dále jsem se zaměřila na možnosti narušení jazykového …viacAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical - application character. The main aim of the bachelor thesis was to propose a set of activities to test the importance of illustration in the development of reading literacy in children with impaired language development in the kindergarten environment. In the theoretical part, I introduced the development of language according to language levels, defined the concept …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRBÁČKOVÁ, Kateřina. \textit{Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hu0oqb/.
Jak správně citovat práci
Hrbáčková, Kateřina. Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Předčtenářská gramotnost dětí v předškolním vzdělávání
Zuzana JANŠOVÁ -
Čtenářská gramotnost u středoškolské a učňovské mládeže v Plzeňském kraji
Lenka ŤOUPALOVÁ -
Ilustrace a text v knihách pro děti a mládež
Petra Venghová -
Ilustrace lyrické poesie
Magdaléna BEZDĚČÍKOVÁ